Безкоштовна доставка при замовленні від 1500 грн

Гарантія від магазину БрокенСофа

В нашій інтернет-крамниці надається гарантія від виробника, що підтверджує обов’язки по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія у виробників від 1 до 15 років.  Термін гарантії  вказано у описі кожного товару на сайті.


- Перевіряйте товар на відсутність дефектів при отриманні.

- Перед застосуванням  ознайомтесь з керівництвом по експлуатації.

- На всі товари в нашій крамниці є необхідні сертифікати якості.


У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ БРАКУ


    1. При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками браку.
    2. Відправка бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок.
    3. Перед тим, як відправити бракований виріб, узгодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці, та з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути проведена без його відправки або ж відправка браку буде здійснена при отриманні заміні.
    4. Витрати на пересилку браку, виявленого в продовж 14 календарних діб з моменту продажу або відправки замовлення, покриваються за наш рахунок. За виявленням браку в термін більш ніж 14 календарних діб після продажу та відправки товару, витрати за його пересилку нестиме клієнт. Витрати на пересилку включають в себе: сплату за доставку браку до нас, та відправку заміни.
    5. Відправляючи бракований виріб, відправник зобов’язаний якісно упакувати товар аби він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали щоб упакувати товар. Механічні пошкодження, котрі виникли під час транспортування, можуть виключити можливість гарантійного ремонту або заміни.
    6. Після відправки бракованого товару на нашу адресу, необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.
    7. Рішення з ремонту, повної або часткової заміни, приймається сервісним інженером в продовж від 2-х до 14-ти робочих діб з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. В деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна довготривала зарядка та розрядка акумулятору).

УВАГА! 

Для того, аби ваш пристрій працював як можна довше, не заряджайте його за допомогою зарядних пристроїв для телефону або інших потужних пристроїв. Краще за все для зарядки підійде PowerBank або USB-роз’єм від ноутбука чи компьютера. Не використовуйте лубриканти на силіконові або масляній основі аби не пошкодити матеріал виробу.

Виникли питання щодо обслуговування, зв’яжіться з нами:

+38 (044) 333-98-01

info@brokensofa.com.ua